SV Besiktas zoekt trainers voor seizoen 2022-2023

25 december 2021 12:00

Voetbalvereniging SV Besiktas is een ambitieuze actieve vereniging waar plezier en prestaties hand in hand gaan.

We zoeken trainers die 2-3 keer per week (2 x vereist en 3 x bespreekbaar) trainingen verzorgen en wedstrijd coachen op de zaterdag. Samenwerking onderling met de trainersstaf is essentieel.

Wat verwachten wij?
• Je werkt conform de kernwaarden van SV Besiktas en omarmt deze ook;
• Je hebt affiniteit met de doelgroep;
• je straalt plezier en veiligheid uit;
• Je bent communicatief en sociaal vaardig;
• Je vindt het leuk om samen met collega trainers te werken;
• Ervaring als trainer bij een voetbalvereniging;
• In het bezit van een diploma of directe interesse in het volgen van de opleiding UEFA C Jeugd.

Wat biedt SV Besiktas?
• Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroei mogelijkheden;
• Een passende vergoeding.

Voor wat betreft stagiaires het volgende.
Ben je beginnend trainer, enthousiast en wil je in jezelf investeren? Of zoek je een stageplaats? Reageer dan ook!

Geïnteresseerd?
Informatie over bovenstaande of uw sollicitatie kunnen rechtstreeks worden gericht aan Engin Soytekin via [email protected]
Bij vragen kan doordeweeks tussen 18:00 en 20:00 contact worden opgenomen op 06-39344958.