Huisregels

HUISREGELS BESIKTAS

Besiktas hecht veel waarde aan het omgaan met elkaar en met elkaars bezittingen, daarom kent Besiktas een Normen en Waarden beleid. Een deel van dit Normen en Waarden beleid bestaat uit onderstaande huisregels. Wij vragen u vriendelijk zich aan deze regels te houden.

1. Respect opbrengen voor anderen telt zwaar. Een lid en/of gast van Besiktas onthoudt zich daarom van onbehoorlijk taalgebruik, verbaal én fysiek geweld, pesterijen en molestatie van derden binnen of buiten het voetbalspel.
    2. Een lid en/of gast van Besiktas heeft respect voor andermans eigendommen. Een lid en/of gast van Besiktas is hoofdelijk aansprakelijk voor een door hem/haar persoonlijk aangericht schade c.q. vernieling.
    3. Het achterlaten van drankverpakkingen, flesjes en glazen op en rond de speelvelden is verboden, maar wordt gedeponeerd in de daarvoor bestemde afvalbakken.
    4. Elk lid en/of gast van Besiktas spreekt een ander aan op zijn of haar gedrag als dit afwijkt van onze huisregels.
    5. Tenues worden uitsluitend bij sportcentrum De Vaan (Zuidhoek 27, 3082 PB Rotterdam) gekocht.
    6. Het is niet toegestaan om een speler op te stellen welke niet speelgerechtigd is. Wanneer dit geconstateerd wordt, zal het gehele team geroyeerd worden.
    7. Beslissingen van de scheidsrechter worden te allen tijde gerespecteerd. Verbaal of non verbaal verhaal halen op een scheidsrechter is niet toegestaan. Elke overtreding op deze regel wordt door het bestuur van Besiktas gemeld bij de K.N.V.B.
    8. Plezier in het voetbal staat bovenaan. Prestatiedrang in het veld mag nooit leiden tot excessen binnen of buiten het veld. Fair Play geldt als belangrijkste regel.
    9. Elftalbegeleidingen mogen zich met het spel bemoeien. Toeschouwers onthouden zich van commentaar en het geven van aanwijzingen. Laat kinderen hun spel spelen en moedig ze op positieve wijze aan.
    10. Bij Besiktas en onze gastverenigingen vervullen veel vrijwilligers een taak, behandel hen daarom met respect. Zij verrichten werk voor u!
    11. Regels met betrekking tot gebruik glaswerk en roken, opgelegd door de overheid en/of duidelijk gemaakt door het bestuur van Besiktas worden onverkort nageleefd.
    12. Het bestuur van SV Besiktas neemt bij overtreding van de huisregels passende maatregelen, waarbij verwijdering van onze accommodatie, royement en aangifte bij de politie tot de mogelijkheden behoren.
    13. Het bestuur van SV Besiktas heeft ten alle tijde het recht om de vekregen boetes (gele-rode kaarten, team-boetes, terug trekken van elftal, teams die niet opdagen tijdens wedstrijd-dagen, de wedstrijd halverwege staken, etc.) te verhalen bij de leden/spelers.

Het niet betalen van een boete kan leiden tot een incasso zaak, uitsluiting als lid van SV Besiktas en het in beslag nemen van de KNVB spelerspas.

14. Voor onze leden blijft de contributieverplichting voor het reguliere siezoen ook gelden in de coronatijd. Dit is niet alleen om de financiele gezondheid van de club te waarborgen, maar ook de clubleden te blijven laten voetballen tijdens en na de pandemie.

Als u het niet eens bent met onze maatregelen en graag uw lidmaatschap wilt opzeggen, kunt u met ons contact opnemen.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!