Buitengewone Algemene Ledenvergadering vrijdag 23 maart 2018

1 februari 2018 13:00

Geachte Leden,

Hierbij nodig ik u namens het bestuur van SVB Besiktas van harte uit voor een
Buitengewone Algemene Ledenvergadering te houden op vrijdag 23 maart 2018, Charloisse Lagedijk 366 te Rotterdam. Aanvang van de vergadering: 20.00 uur.
Deze Buitengewone ALV staat geheel in het teken van de statutenwijziging die SVB Besiktas zal voorstellen aan haar leden.

Alle leden die op 2 februari aanwezig zijn geweest zijn reeds op de hoogte gesteld van de voorgestelde statutaire wijzigingen. Het bestuur licht op 23 maart de plannen op de ALV graag verder toe en beantwoordt de vragen die er leven. Ook zal worden toegelicht hoe het proces er verder uit zal zien als besloten wordt om tot uitvoering over te gaan.

Het bestuur vraagt na de toelichting, bij stemming, de goedkeuring voor de statutenwijziging. Er wordt gestemd conform de statuten van SVB Besiktas, waarbij het mogelijk is om uw stem door een ander lid uit te laten brengen middels een schriftelijke machtiging (maximaal één machtiging per lid).

AGENDA:
1. Opening door de voorzitter, de heer Kibar Hira.
2. Notulen van de vorige ALV.
3. Ingekomen stukken en mededelingen.
4. Statutaire wijziging 1, Aanpassing bestuurstermijn.
5. Resultaat telling van de stemming.
6. Statutaire wijziging 2, Naamswijziging.
7. Resultaat telling van de stemming.
8. Statutaire wijziging 3, De verplichte lidmaatschap aan Besiktas JK te Turkije.
9. Resultaat telling van de stemming.
10. Statutaire wijziging 4, Aanpassing van de stemrecht.
11. Rondvraag.
12.Sluiting.

Het bestuur stelt uw aanwezigheid buitengewoon op prijs.