ALGEMENE INFO

28 april 2023 9:45

Geachte leden,
We willen u graag informeren over de trieste gebeurtenissen die hebben plaatsgevonden op 24 april 2023 in onze club.
Wij keuren het ten zeerste af wat er is gebeurd met ons voormalige bestuurslid, zowel de beledigingen als de fysieke agressie. Dit soort gedrag hoort niet thuis in onze club en is absoluut onacceptabel.
Als bestuur zullen we alle nodige maatregelen nemen om ervoor te zorgen dat dergelijke gebeurtenissen zich niet opnieuw voordoen. We willen ook benadrukken dat het herhaaldelijk voorkomen van dergelijk gedrag kan leiden tot het beëindigen van het lidmaatschap van de betrokken leden.
Respect is een van de kernwaarden van onze club en we zullen er alles aan doen om deze waarden te handhaven. We willen dat onze leden weten dat dergelijk gedrag nooit zal worden getolereerd en dat we elkaar altijd met respect moeten behandelen.
Laten we samenwerken om onze club sterker en verenigd te maken.
Met vriendelijke groet,

Bestuur S.V. Besiktas