ALGEMENE INFO

8 augustus 2022 19:00

Beste leden, ouders & verzorgers,

Zomervakantie is bijna voorbij en het voetbalseizoen zal weer beginnen. Na de zomervakantie beginnen we in de week van 22 augustus met onze trainingen (ook afhankelijk van je elftal).

Voor het seizoen 2022 – 2023 gaan een aantal zaken voor u en/of uw kind veranderen.

Zoals bij meerdere clubs hebben o.a. de stijgende energieprijzen en de coronacrisis blijvende (economische) gevolgen gehad. Dit heeft ons gedwongen om voor het nieuwe seizoen de contributieprijzen aan te passen. Voor het nieuwe jaar zijn de prijzen als volgt;
JO7 t/m JO12 €150,-
JO13 t/m JO19 €180,-
Zondag senioren €200,-

Aanschaf kleding
Afgelopen seizoen hebben we dankzij sponsoring onze hele jeugd kunnen voorzien van een tenue. Ook in het nieuwe voetbalseizoen worden de jeugdspelers voorzien van een wedstrijdshirt. Broekjes en kousen dienen -indien niet in bezit- door de leden/ouders zelf te worden aangeschaft.

Voor een nog betere uitstraling en representativiteit zullen wij voor het nieuwe seizoen onze leden (oud & nieuw) vragen om eenmalig de volgende producten verplicht aan te schaffen;

* SV Besiktas tas t.w.v. €32,50 of €39,95
(JO7 t/m JO12 rugzak JO13 t/m JO19 Sporttas)
* Trainingspak t.w.v. €64,95 of €67,95 (prijs afhankelijk van de maat)
* Windbreaker (regenjas) t.w.v. €47,95 of €49,95 (prijs afhankelijk van de maat)
* Trainingsshirt t.w.v. €17,95 of €18,95 prijs is afhankelijk van de maat (verplicht aandoen
tijdens trainingen)
* Indien niet in bezit dient een speler een broekje en/of voetbalkousen te kopen;
Broekje €11,50 of €11,95 (prijs afhankelijk van de maat) Kousen €7,95

Bovenstaande producten dienen tot eind september aangeschaft worden bij; De Vaan Teamcenter & Sportoutlet
Zuidhoek 27, 3082 PB Rotterdam 06 41858648

Voor een sportieve en veilige sportklimaat hebben we concrete huisregels ontwikkeld voor onze (jeugd)leden en ouders. Deze worden met het nieuwe seizoen gedeeld met alle leden, ouders en verzorgers en ondertekend weer terug ingeleverd bij de trainer of de jeugdcoördinator.

Voor eventuele vragen kan er gebeld worden met voetbalzaken Jeugd op 06 2116 2100.

We wensen tot slot alle leden, ouders, trainers en begeleiders veel (sport)plezier toe en natuurlijk, veel gezondheid in het nieuwe seizoen.

SV Besiktas