Over SV Besiktas

BAŞSAĞLIĞI

6 november 22:30  Met veel verdriet hebben wij kennisgenomen van het overlijden van Hacı Mehdi Toptaş, de vader van onze Sportief Coördinator Mehmet Toptaş. Ons medeleven gaat uit naar zijn familie, die wij veel sterkte toewensen. Namens het bestuur SV Besiktas

Kampioenschap picknick activiteit

7 juni 18:30  Als sv Besiktas zijnde feliciteren wij de 2020-2021 Super Lig kampioen Besiktas JK. Hiervoor hebben wij ook een barbecue georganiseerd met de vrijwilligers van sv Besiktas!

Trainersdiploma BINNEN!

9 december 18:15  Wij kunnen met trots mededelen dat onze trainer Sebert Peny zijn KNVB-trainersdiploma heeft behaald. Zijn inzet en passie heeft zich in de afgelopen jaren mooi weten te belonen:) S.V. Besiktas feliciteert de trainer en bedankt hem voor zijn steun in de verenging!

2046x gelezen

Vrijwilligersactiviteit

13 maart 10:45  Genieten! Dat hebben de vrijwilligers van SV Besiktas zeker gedaan in het prachtige restaurant Yelpaze in Cappelle aan den Ijssel. Het was een heerlijke avond 🙂

Bezoek aan het Consulaat

13 maart 10:30  Bijzondere bijeenkomst gehad bij het Turkse consulaat in Rotterdam. SV Besiktas spelers zijn in gesprek gegaan met onze Eredivisie en UEFA scheidsrechter Serdar Gözübüyük. Het is een inspirerende en leerzame sessie geweest voor onze jongeren. We danken het Turkse consulaat voor deze geslaagde samenwerking.

Over Besiktas JK

26 juni 13:15  Besiktas JK is een professionele voetbalclub uit Turkije die sinds 1903 actief is. meer »